Idol & American Pie.

Då både msn och blogg.se har knappt funkat i några timmar blir jag ganska less. Vet att msn krånglar för många ikväll men blogg.se, är det bara för mig? Aja det verkar ju funka nu i alla fall. Mormor bjöd mig på middag idag, det blev plättar! Mums. Det är något speciellt med dom, ingen gör plättar som henne.
Ikväll har jag tittat på idol och det är jag väl knappast ensam om. Right? Fast jag tycker det inte är riktigt lika bra i år som det varit alla andra säsonger. Jag tycker man inte ens får se någon som går vidare? Visst, att se alla som inte kan sjunga i all ära men vore ju roligt om man fick se mer än ca två stycken som gick vidare men det är ju bara min lilla åsikt. Det kanske bli bättre framöver? Vi får hoppas på det!
Just nu är det American Pie 2 på 6an för er som har missat det. Tror inte man kan se dom filmerna för mycket. Speciellt inte om man är hemma och är sjuk och behöver något att skratta åt. Det är så dåligt att det är roligt.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0