Hemma i "storstan".

Hallå där!

Nu så är jag hemma efter en helg i lilla lögdeå. Det var faktiskt jätte skönt att komma dit och bara ta det lugnt en hel helg. Sen att jag fick spendera den med Petter är ju underbart. Det är nåt speciellt med landet, man blir mycket mindre stressad och man kan bara koppla av. Jag ska flytta till landet! Ja, om typ 30 år kanske.. haha det är väl rätt länge kvar men nångång så.
Så vad har jag gjort där borta? Sovit, sovit & sovit. Näe, Petter har sovit mest. Jag har kommit fram till att jag alltid lyckas vakna tidigare än honom och det är ju inte allt för roligt. Igår morse vaknade jag klockan åtta av mig själv! Det är mysko, brukar aldrig vakna så tidigt av mig själv.. så jag gick ner och såg på tv. Igår tänkte vi laga mat men vi var lata så vi åt pizza istället. Hawaii som vanligt, mums. För övrigt så har jag haft en toppen helg och jag vill inte ens tänka på att jag kanske inte får se Petter förrän nästa helg.. aja, imorgon är det måndag och dax för skola så jag får koncentrera mig på den nu.

Tog bussen från Petter som gick strax efter ett och var hemma fyra, tre timmar på en buss. Inte roligt! Direkt då jag kom hem så var jag tvungen att fara på salongen vilket jag inte alls var taggad på men var tvungen. Skyndade mig allt vad jag kunde för jag var ju bjuden på inflyttningsfest hos Lina ikväll! Det var jätte trevligt, och Lina du får min inflyttningspresent senare. ; ) Jag lovar.



Alltid.

Oj, tiden rinner iväg.. nu måste jag sova.
Hoppas ni alla har haft en bra helg, sov så gott!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0