Fredag.

Blev så stressigt imorse så jag hade inte tid att skriva ett inlägg, inte ens ett kort. Det enda vi hade i skolan idag var klassråd kl 10. Kändes inte så värt att fara dit för det var väl inte så mycket som blev sagt men jag for i alla fall dit. Efter ca 45 minuter så var det klart och då gick jag & Emma på calles och åt lunch. Skulle egentligen cykla hem efter lunchen men jag ville bara ta en snabb titt inne på Gina. Fanns mycket fint men jag vill inte slösa allt för mycket pengar på kläder så jag köpte ett par örhängen. Eftersom jag fortfarande inte kan lägga in bilder (det är därför det är så få bilder nu för tiden) så får ni se dom en annan gång. Ska försöka fixa det snart!

Fick nyss jätte bra nyheter!! Petter är ju på mönstring uppe i Luleå och jag trodde han skulle komma hit imorgon kväll men nu ska han få åka hem tidigare så han kommer hit redan ikväll! Åh, vad glad jag är. :) 

Nu måste jag hoppa in i duschen.
Hoppas ni haft en bra dag än så länge, den är ju inte slut än.
Puss&kram.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0