Hos Petter.

Igår var en super mysig kväll! Först fika med Emelie på stan. En chokladboll & en stor (läs jätte stor) kopp varm choklad med grädde. Vet att jag inte ska äta/dricka chokladbollar/mjölk/grädde men det hidrar mig inte. Oj så gott det var. Hon intervjuade mig men vi hade så mycket annat att prata om så. Tack för en trevlig stund!
Senare tog jag bussen till Petter. Satt i soffan och kikade på idol. Jag tycker helt klart Yazmina förtjänade att åka ut. Dom som är kvar är mycket bättre än henne. Tycker inte riktigt hon.. aa näe jag vet inte riktigt.

Idag steg jag och P upp redan klockan nio, det ni! Anledningen till det var att P hade match. Själv skulle jag träffa Sabina (<3) vilket var allt för länge sen. Var super kul att umgås med henne. Vi var hos henne ett tag innan vi for och kollade på P match eftersom det var så nära.
Då vi satt och kikade på tv nu på eftermiddagen kom familjen hem med nyköpt fika & tårta! Inte för att vi firande något speciellt men det var väldigt gott! Sött.

P är ute och gräver? Han hjälper i alla fall sin pappa med något på baksidan.
Så jag passar på att sitta här en liten stund.
Aja, han borde väl komma in snart. Tycker jag i alla fall.. hihi.
Tjingeling.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0