Beautiful.

Goafton! : )

Såg Stolthet & Fördom (Pride and Prejudice) imorse. En sån otroligt vacker film. För att inte tala om hur vacker Keira Knightley är. En riktig skönhet. Okej, tillbaka till filmen. Tycker alla borde se den, den var faktiskt riktigt bra.



Efter filmen frågade Lina om jag ville ta en promenad med henne till myrorna. Jag hakade på! Det blev även stan efter myrorna. Waynes väntade på att vi skulle komma och beställa varsin pastasallad med kyckling till middag. Älskar waynes. Älskar deras smarriga fika. ÄLSKAR DERAS ISTE! Ni har väl smakat det? Om inte, gör det. Kom även hem med ett linne och en bh.

Och ni som har frågat:
Ja, bilderna från gårdagens bilder kommer! Jag lovar! Sara ska skicka dom nu så dom kommer in senare. Kika in senare ikväll om ni vill se. ; ) Kommer inte visa alla på en gång men lite i taget.

Kommentarer
♥ johanna

kan jag få koden till musik saken där i vänstra hörnet:D?

2008-10-29 @ 22:30:12
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0