Tonight I sing my own song.

Tandläkar besökt gick bara bra. Fast självklart var jag klantig nog att glömma min bettskena.. så jag ska tillbaka imorgon. Mina muskler är ju så spända och det gör så himla ont. Inte bra inte.

Efter tandläkarn tog jag cykeln till coop och köpte mig en kycklingsallad till lunch. Den var okej. Men ett minus för den äckliga salladen som ungefär halva salladen bestod av. Usch. I en kycklingsallad borde det väl även vara mer än typ 5 bitar kyckling? Näe, nästa gång gör jag en egen sallad.

Nu ska jag ta och kila över till Lina som väntar på mig i hennes lägenhet. Det blir självklart en massa prat om allting. Precis som vanligt & precis som det ska vara!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0