Tisdag.

Även fast jag varit hemma i stort sett hela dagen så har jag inte orkat skriva nånting. Speciellt eftersom jag hade ett till anfall i natt. Har nu haft 4 stycken på 2 dygn och det är inte så vanligt för mig. Kan hända att jag får några anfall per vecka men inte så ofta som jag haft nu. Visst är det skrämmande och jag är orolig & rädd, men jag kan inte låta min rädsla ta över. Får aldrig glömma att mina anfall är inte den jag är, det är bara en liten del av mig.

Pga anfallen har jag varit väldigt trött och slut idag. Var hos mormor för att äta lunch och umgås med henne ett tag samt var jag ute med hundarna. Det är i princip det jag orkat med. Låter som jag är en lat och slö människa som inte gör annat än vila men om ni bara visste hur mycket det tar på krafterna att ha det såhär. Aja, ska försöka blicka framåt nu! Det ger ingenting att titta tillbaka.

Dessutom är jag lite depp, berättar mer imorgon.
Nu ska jag göra lite kvällsfika och läsa Frida som jag köpte idag.

Det här blev ett rörigt och kanske tråkigt inlägg men jag tänkte bara höra av mig så ni vet att jag lever! : )
Hoppas ni mår bra och att ni haft en bra tisdag!


Kommentarer
♥ Anonym

Stackars dig...men låt ej rädslan ta över. Kram

2008-10-22 @ 08:00:07

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0