The little things.

Hoppsan, statistiken skjuter i höjden! Roligt att så många har hittat hit. Vilka ni nu än är. :)

Ikväll var jag ju, som jag tidigare skrev, hos Lina. Prata är något vi är väldigt duktiga på så självklart pratade vi hela tiden. Allt mellan himmel & jord. Det är så det ska vara. Tycker bara inte om då jag ska gå hem från henne. Det tar bara ungefär 5 minuter så då har ni nog listat ut att vi bor nära varandra. Dock är det en liten "skog" som man går igenom. Man kan inte kalla det skog eftersom det bara är ett femtiotal träd men då det är mörkt är det super läskigt. Speciellt jag som är så mörkrädd. Usch! Kom och håll min hand? Jotack.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0