Take a bow.

Data"testet" gick väl sådär. Blir spännande att se hur bra/dåligt det gick. Känns som att det gick åt helvete men man vet aldrig. Jag kan ju ingenting om datorer, helt värdelös på det är vad jag är. Näe, det är inget för mig. Kan grunden som tex msn osv men sen tar det stopp, haha.

Efter skolan gick jag på stan med mig själv, fan vad mobbat det där lät.. ehm. Nämen det är ganska skönt att gå själv. Man kan gå precis vars man vill och behöver inte släpa nån med sig. Även fast jag gärna går med en kompis. Anledningen till varför jag skulle på stan var för att köpa ett par jeans. Hittade dock inga alls. Istället kom jag hem med några andra saker, kan visa er senare för snart börjar ju idol. Ni missar väl inte?


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0