Söndag.

Saknat mig? Nu är jag hemma i lilla stan igen. Jag har haft en jätte rolig & mysig helg. Precis som väntat fast tusen gånger bättre! Igår var det ju 50 års fest för fulla muggar. Vi höll hus i en bygdegård (heter det så?) och det var ungefär 47 personer där. Catering till middag som bestod av kyckling, kött, rostbiff och hur mycket grönsaker och frukter som helst. Mums för magen! Pannacotta blev det till efterrätt. Världsgott.
Senare under kvällen så dansade vi mest hela tiden. Haha, det var verkligen jätte roligt! Märkte att Petter är hur duktig som helst på att dansa. Det ni! Det togs några riktigt fina kort men tyvärr inte med min kamera så har ingenting att visa er. Men det kommer, vet bara inte när.

Måste sova nu, är så jäkla trött efter helgen.
Godnatt!

Kommentarer
♥ Anonym

klart vi här i cyber har saknat dig

2008-10-28 @ 09:28:09

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0