Sjukhus.

YES! Fick ta bort mitt gips, röntga och träffa läkaren. Som jag trodde var det ingen fraktur. Det betyder alltså att jag har haft gips i 3 veckor, helt i onödan. Inget man tackar över men gjort är gjort. Nästa steg är att NUS (norrlands universitets sjukhus) ska ringa så jag får en tid på handkirurgen där. Så nu återstår bara väntan på det. Måste ändå säga att det känns grymt ovanligt att inte ha gips, man blir van så himla fort. Handen/armen är stel och det gör ont men jag låter inte smärtan hindra mig från att göra allt som jag annars skulle göra.
En sak som jag hatar med sjukhus är den tråkiga miljön och deras super starka lampor, minus för det! 

Efter allting gick jag till cafeterian som är i sjukhuset för att köpa lunch. Kan inte påstå att deras utbud var allt för stort, uhmf.. köpte i alla fall en pizza och en iste. Haha, låter inte som det passar till varandra? Who knows, kanske gör det de.


Kommentarer
♥ Anonym

Va bra du fick ta bort gipset, hoppas du blir bättre. Du har en superfin blogg. Nä måste plugga plugga plugga har matte prov imorgon..suck. Fast det känns inte så jobbigt, har läst Maddes blogg, har du, om inte läs den? Hon avled för en månad sedan, plötlsigt blir inte matten jobbigt. Jag lever ju.Ha en bra kväll.

2008-10-14 @ 17:14:36
♥ irma

usch jag avskyr sjukhus. Börjar gråta bara jag kommer innanför dörrarna. Har tyvärr varit där lite för många gånger det senaste året.

2008-10-14 @ 22:39:05
URL: http://lagrenouille.blogg.se/
♥ Anonym

Tack! (:

Måste bara fråga hur du fick gipset från hela början?

and btw, fin blogg du har!

2008-10-15 @ 10:05:54
URL: http://ffridablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0