Regndroppar.

Äntligen är jag hemma! Fast borde inte skriva äntligen eftersom jag gärna hade stannat kvar hos min älskling. Men, får ju se honom på fredag igen. Hoppsan veckan kommer att gå fort.
Det regnade hela vägen hem och gör det fortfarande. Lite mysigt ändå!

Ikväll var det ju första avsnittet av prison break på tv3. Sjävklart så såg jag det, missade dock första halvtimmen! Överlevde gjorde jag ju ändå, haha. Jag må vara en liten nörd men PB är verkligen hur bra som helst och jag har inte missat ett enda avsnitt. Är sjukt glad att det har börjat om igen.

Näe, dags för att sova nu.

Godnatt!

Min helg har varit helt underbar.


Kommentarer
♥ frida

Haft en bra helg,micaela? :)

2008-10-21 @ 18:26:28
URL: http://frridajohansson.blogg.se/
♥ Erika

Så glad att du är lycklig vännen!

Jag behöver prata med dig, pussn!

2008-10-22 @ 11:31:36

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0