Onsdag.

Som jag skrev igår så önskade jag att idag skulle vara en bättre dag. Lite bättre känns det men ärligt talat så är ju allt fortfarande inte bra. Men det kommer lösa sig, måste se framåt och vara posetiv. Ska försöka att inte tänka allt för mycket på det, även fast det nästan är omöjligt.

Okej, över till något annat. Ni vet att jag berättade om att dom har lagt nytt golv i våran hall och i köket. Trodde det var klart men imorse kom dom igen för dom skulle sätta fast alla listor. Haha alltså som dom höll på! Maskiner av alla dess slag tror jag. Jag vet inte för jag såg dom inte för jag låg i sängen och försökte sova. Men det var ju inte så lätt.. uhm. Skönt att dom har farit nu i alla fall! Känner att böckerna bara väntar på att jag ska läsa dom så ska strax plugga.


Hej skogsmulle.

Kommentarer
♥ Anonym

Fortsätt kämpa, vi som lever har en uppgift att verkligen LEVA. Vad det än är så kommer du fixa det. Vilkjen jättefin bild på idg. Du är söt. / Anonym tjej som bor i Stockholm/Lisa

2008-10-08 @ 12:35:52
♥ Anonym

Kämpa på skogsmullen, fin bild

2008-10-08 @ 15:31:52

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0