I brist på annat.

STEG 1

Namn: Maria Micaela Kågström.

Födelsedatum: 25 januari.

Ögonfärg: Blå.

Hårfärg: Blondin. (Men är typ råttfärgad egentligen? ;s) 

Längd: 1,68.

Civilstatus: Pojkvän.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Stjärntecken: Vattuman. Fast jag är inte en man utan en kvinna, haha min dåliga humor.

Kär: Jaa.



STEG 2

Skor som du bar idag: Svarta tygskor.

Dina svagheter: Oroar mig för mycket, oftast i onödan också.

Rädsla: Måste säga mörker. Är oerhört lättskrämd också. 

Målsättning: Att vara lycklig är det främsta.



STEG 3

Första tanke när du vaknade: Åh nej. Ett liiiitet tag till.

Sista tanke innan du somnade: Vad jag är glad att jag får somna bredvid världens finaste kille.


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola.

BurgerKing eller McDonalds: Burger King.

Adidas eller Nike: Adidas.

Choklad eller Vanilj: Vanilj.



STEG 5

Svär du: Ibland ja. Vet att det är fult!

Sjunger du: Ja. Och även detta är fult då det kommer från mig, låter som en kråka.

Duschar du varje dag: Japp. Nästan.

Gillar du skolan: Hatar den. Men 3 november börjar jag ju skola i Umeå. Längtar!

Tror du på dig själv: Jodå ibland.

Kommer du överens med din mamma: Oftast.

Kommer du överens med din pappa: Oftast här med.



STEG 6

Antal människor du skulle ge ditt liv för: Alla som jag håller kärt!

Antal piercings: Räknas öronen?

Antal tatueringar: Noll. Men vill gärna ha.

Hur många gånger har du varit med i tidningen: Några enstaka gånger sådär.
Antal saker jag ångrar: Oj, det är nog en hel del.

HUR
Svarar du i telefonen: "Hej det är Micaela" eller "Hallå?"
Gör du när du är kär i fel person: Man kan väl inte göra så mycket.
Tycker du om gul-bil-leken: Självklart! ; ) Kan hända att jag var lite ironisk där..
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Några enkronor.
Mycket är klockan: 18.12
Spenderar du en regnig dag bäst: Film & mys med vänner eller Petter.

VEM

Pratar du med på msn just nu? En bonde, även kallad Andreas.
Ringde dig senast? Mamma.
Pussade dig senast? Petter.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha vilken fråga! Vill inte utsätta någon annan för smärta så svarar mig själv.
Saknar du mest just nu? Frida.
Är din bästa vän av samma kön? Lina.
Är din bästa vän av motsatta kön? Marcus.
Är ditt 10:e sms ifrån? Petter.
Ska du träffa imorgon? Tbs & läkare. Mamma osv. Ska jag verkligen räkna upp alla? Nej, trodde väl det.
Umgicks du med senast? Några klasskompisar.
Sov du med senast? Petter.
Festade du med senast? Det var massa olika människor.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja.
Gråtit en hel natt: Grät tills jag somnade.
Druckit så du spytt: Nej.
Åkt vattenskidor: Nej.
Åkt rullstol: Ja.
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja. (godisgris #1)
Haft träningsvärk: Ja.
Önskat att du var det andra könet: Ja.
Velat vara ett djur: Ja.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Haha, nej.
Tycker Harry Potter är bra: Inte riktigt min typ.
Hatat choklad: Ja.

VEM
Är i rummet med dig? Ingen.
Fick du senast sms av? Rickard.
Tänker du på nu? Gissa en gång och endast en gång?
Pratade du senast i telefon med? Lina.
Hus var du senast i: Var typ länge sen jag var i ett hus, haha.. men Petters tror jag.
Sa du senast "jag älskar dej" till: petter.
Önskar du var med dig nu? För många för att räkna upp.
Är din favoritsläkting? Hela högen.
I din skola går dig mest på nerverna: Haha! Ska inte nämnas här.

VAR
Går du skolan? TBS, Thoren Buisness School.
Är din telefon? På hyllan bredvid mig.
Är din mamma? I köket.
Sover du? Oftast i min egen säng.
Handlar du mest? Coop eller Gina Tricot och H&M.
Fick du tag i tröjan du har på dig: Cubus.
Åkte du senast bil? Hem.
I ditt rum är du? I sängen. 

VAD
Åt du senast? Middag. Fisk & potatismos.
Drack du senast? Vatten.
Är det för färg på dina byxor? Svarta.
Närmaste saken som är blå? En blå kofta.
Gillar du mest med skolan? Ärligt, ingenting just nu.
Har du på fötterna: Sockar.
Är din favorit färg: Hm.. är tråkig och säger svart, annars 
Vilken film såg du senast: En skämtfilm om walk the line. Minns inte vad den hette.
Hör du just nu? Amy Macdonald - This is the life.

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter ? Haha tror jag nog.
2. Sovit i en annan säng: Japp.
3. Hånglat på en bio: Jo.
4. Hånglat i skogen: Vet inte, tror inte det?
5. Tyckt att din kusin är het ? Haha absolut.
6. Sovit naken: Jadå.
7. Kört över hastighetsgränsen? Nepp.
8. Målat om ditt rum? Nej.
9. Dansat framför en spegel? Självklart. Det har nog alla.
10. Fått hicka? Ja.
11. Dumpat någon? Njae.
12. Stulit pengar från en kompis? Nej.
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? Inte vad jag minns.
14. Varit i slagsmål? Nej.
15. Smugit ur ditt hus? Ja.
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma:? Ja.
17. Hånglat med en främling: Njae.
18. Älskar eller saknar någon nu? Ja. Väldigt mycket.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0