Fredag.

Har ni lika mycket vinter som vi har just nu? Det är lite vitt ute här i Skellefteå eftersom det snöade litegrann imorse. Dock är det sådan snö som försvinner nästan direkt då den kommer till marken. Hörde i alla fall att Umeå har snö, åh varför kunde det inte vara här istället?! Jag vill ju ha snö. Jag älskar snön. Vintern är ju helt underbar. Även fast sommaren är bra också, haha.

Sov till klockan elva. Det är ganska länge med tanke på att jag vaknat mycket tidigare dom andra lovdagarna som varit. Skönt att sova ut ju. Har inget speciellt planerat idag förutom att jag ska städa mitt rum och så. Ikväll kommer ju Petter! : ) Han har ju jobbat hela veckan så har inte sett honom sen i söndags, men det känns som evigheter sen.


Lite frulle skulle sitta bra i magen nu.
Te & skorpor, det gillas.

Kommentarer
♥ Anonym

Jäklar va fina kort på dig.

2008-10-31 @ 13:55:43

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0