Fredag.

Älskade fredag, äntligen är den här. Mmmm, ligger fortfarande i sängen och är sådär härligt nyvaken. Det är verkligen höst ute, drömde till och med att det snöade jätte mycket här. Fast det snöade faktiskt redan 19 september! Idag blir det att ta på sig vinterjackan. Kanske blir för varmt men hellre det än att jag ska frysa. Skinnjackan är inte ens ett alternativ eftersom att jag inte får på mig den pga mitt gips.. jippie. På tal om gipset så har det blivit jätte stort, men det är för att armen har blivit så smal, huvvaligen.


Kommentarer
♥ Anonym

Vilka shyssta bilder du tar.

2008-10-03 @ 10:00:18
♥ Tess

Eller hur? :) Känns som värsta projektet att lägga upp på Tradera..skicka iväg och hålla på :) Har du gipsat armen? Det lät jobbigt, din stackare..

2008-10-04 @ 10:04:18
URL: http://www.attkallastess.devote.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0