Right Now.

Herregud, nu har jag varit duktig! Har fått ganska mycket gjort ikväll. Kom hem vid sju och då var det dags för middag direkt. Plättar & blåbärssylt! Hur jädrans gott som helst. Efter maten tog jag tag i städningen av mitt rum. Det tog sin lilla tid men gud så skönt då det var klart. Ja, då var det dags för packning. Tror ni jag fick ner något vettigt? Svaret är enkelt, nej. Typiskt mig, så himla typiskt. Imorgon då jag vaknar vid halv fem kommer jag vara irriterad på mig själv över att jag inte packade. Och ja, jag packar ju eftersom jag ska till min finaste Petter i helgen.

Äter just nu "ananas på burk" som jag så vackert kallar det. Ni vet sådana där konserverade. MUMS! Älskar ananas. Önskar någon kunde mata mig medans jag skriver här, haha. Det hade varit något. Drygt då man måste pausa bara för att man längtar efter den där ananasen som står bredvid en. Okej, nu ska jag sluta tjata om ananas.







Känns som det här blir ett lite längre inlägg än vanligt. Kan vara pga att jag är väldigt pigg konsitgt nog? Eller att jag är övertrött? I vilket fall som helst så glöder mina fingrar.

Måste försöka få john blund att komma hit nu så jag orkar upp imorgon! Natti natti sötsaker. : )

Kommentarer
♥ Malin

sv. okej vad härligt=) ja,den är ju grym! men du vi ses imorgon på skolan!!

2008-11-20 @ 23:09:58
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0