Hemma igen.

Äntligen så är jag hemma! Sov mestadels av tiden på bussen förutom då Lina ringde och väckte mig. Det enda störande var väl att tanten som satt bredvid mig slog på lampan (som var ungefär som en strålkastare..) för att läsa. Inte ens tidningen skulle hon läsa, utan ett häfte om läkare. Ja, jag tjuvkikade bara för att jag undrade vad som var så jäkla viktigt att läsa. Efter en lång skoldag vill man ju ha mörkt på bussen och inte en massa papper som prasslar stup i kvarten. Nåja, hon stoppade undan dom efter ett tag så jag ska nog inte klaga. Haha, men sådana saker kan göra mig så irriterad. Fast hann ju ta en fika med Petter efter skolan så det gjorde min dag! : )

Middagen står i ugnen och jag är super hungrig!
Det är det mest negativa, att det blir så sena middagar nu för tiden.


Saknar sommaren, men längtar till vintern.

Kommentarer
♥ irma

ipoden vid sidan om är häftig! Var har du fått tag på den?

2008-11-10 @ 20:23:59
URL: http://lagrenouille.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0