Dags att sova.

Det här får inte bli en vana, att vara vaken såhär sent. Men det kommer bara bli på måndagar eftersom det är PB klockan 22. Jaa, kalla mig nörd men det är så sjukt bra så att det bara inte får missas! Det är ju spännande varje gång.

Tänkte duscha imorgon bitti men då kom jag på att jag kommer vara sur på mig själv över att jag inte duschade ikväll istället. Fan vad drygt. Är så himla trött just nu. Kanske lika bra att sova nu direkt och stiga upp en kvart tidigare imorgon? Jag tror det får bli så. Haha, vilket dilemma jag har. Inget världsproblem precis.

Gääääääsp! Somnar nog nu, godnatt!

Kommentarer
♥ amanda

Ja, NY är en väldigt fin och häftig stad så det ska bli kul att komma tillbaka och faktiskt bara bo 4 mil ifrån i ett år :) Tack så mycket (:

2008-11-04 @ 00:07:19
URL: http://alltsomarmitt.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0