Valborg.

Hej där.

Hade ni det trevligt på igår på valborg? Själv så hade jag det väldigt roligt. Härligt folk måste jag säga! Först så cyklade vi till Petter och var där typ hela kvällen. Fast jag, Anna, Lina och Matilda for iväg med mopparna en stund för att vi skulle skjutsa Matilda till nån fest osv. Sen så åkte vi tre andra vidare på lite äventyr och det var spännande ska jag säga, haha!! Nämen sen efter ett tag åkte vi hem till Petter igen. Jag hade iaf en riktigt trevlig kväll, dock slutade kvällen inte så bra men det är en annan historia!

Idag så sov jag till tolv ungefär och ringde sen Lina. Min kamera var nämligen kvar i Evys moppe, otur! Så nu har Lina hämtat den så måste fara till henne sen och hämta den där. Tyvärr så hann jag bara ta ett kort igår innan kameran hade slut batterier.. otur (igen). ;p Men kanske kommer nån bild senare iaf, ni får hålla utkik!
Annars så har det varit rena rama sommaren här i Skellefteå idag, suuuuper skönt! Värmen är nog här för att stanna. Sen så har jag faktiskt hunnit vara på "kalas" idag också. Ruskigt många som fyller år just nu! Men grattis till alla er som gör det. =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0