Torsdag.

Herregud, klockan är 00:42 och här ligger jag. Men ska ju inte till skolan imorgon heller eftersom jag är sjuk. Verkar aldrig komma på bättringsvägen heller? Har inte sett filmerna ikväll men jag har börjat sen den ena nu på datorn. Den heter "Just Like Heaven". Trodde jag hade sett den förut så jag har aldrig hyrt den men det visade sig att jag tog fel på film, så det kan gå ja. Hitills har jag inte förstått så jätte mycket av den men lär väl göra det.
Åhh jag kallsvettas, vet inte om jag ska ha täcke eller inte. Fyfan för att vara sjuk! Hoppas det ger med sig snart.. hoppas jag som jag sagt sjutusengångernu.
Mina ögon svider så in i norden så tror inte det är en höjdare att se på film nu men jag kan ju inte sova. Sova är väl det enda jag gjort under dagen.
Nervös inför kliooningen också!! Oh, jag taggar. =)

Nu ska jag fortsätta att se filmen, hejs.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0