Tisdag.

Hm, tänkte skriva ett inlägg idag på skolan men på den datorn jag använde hade dom tydligen blockerat den här sidan? Dåligt gjort skolan!! Men iaf, jag skriver nu. Har inte allt för mycket att säga idag, är lite tom i skallen. Here we go! På morgonen då jag kom till skolan hade jag helt och hållet glömt bort att vi hade kör övning direkt på morgonen, vilket innebär inget läs som första lektion. Så jag fick rusa dit för att hinna. Det var inte så jätte många där av dom enkla anledningarna att vissa hade sovmorgon och vissa var på lektion. Hur det gick att sjunga? Jag är lite hes och krasslig i halsen men det gick helt okej. Då vi var klara smet jag in till klassen som hade SO. Hann vl bara vara med ungefär 25 minuter men ändå. Sen så satte jag mig vid datorn och gjorde jobbet om Storbritannien. Brukar tycka sånt är ganska roligt men inte den här gången, usch.. det är så mycket vi ska få med och ja, inte kul helt enkelt.
Efter det var klockan ungefär 11 och jag slutade för idag. WIIIE! ;D Kort dag idag. Sköööönt som tusiken! For direkt in till stan för jag skulle shoppa litegrann. Fast jag hade problem med det.. ovanligt för att vara mig. ;p Näe men jag vill inte slösa så mycket pengar nu när sommaren närmar sig och sådär så jag är rätt snål. Gick väl runt i ca 2 timmar utan att ha bestämt mig. Hur som helst så blev det en väska från second hand, ett par shorts från H&M och en.. ja "kofta" från H&M. (Inte en kofta men kommer inte på vad det heter). Kan lägga upp bilder sen så får ni se!
Träffade några vänner på stan som frågade om jag ville följa med och se film men jag kände att jag var tvungen att fara hem.. skulle ut med hundarna och städa rummet. Jätte roligt.. nej hade hellre följt med och sett film. Aja, en annan gång!
Dessutom märkte jag på hemvägen att min cykel har börjat tjuta jätte mycket och det är ganska pinsamt då folk börjar kolla efter en pga sin cykel. Kanske man ska smörja kedjan? Haha jag har ingen aning om sånt jag bara gissar, det där får någon annan göra åt mig.
:) 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0