Stan.

Idag så har jag varit på stan med min bäste vän Lina. Det var ju egentligen hon som skulle köpa lite kläder osv men tror ni inte att jag själv kommer hem med tre plagg så säg. Jag kan inte låta bli och det tycker jag inte om. Jag behöver ju verkligen spara pengar just nu men ändå så tillåter jag mig själv att shoppa. Måste bli bättre på att låta bli. Det måste jag. Iaf, här är några bilder på kläderna och från stan!

 en top från H&M. Ville ha den gröna men den fanns inte i min storlek så det fick bli den här färgen istället.

 En randig tröja från Gina Tricot.

 Syns kanske inte så bra men det är ett brunt linne med halterneck från H&M.

 Sen så köpte vi mjukglass och njöt på torget.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0