Onsdag.

Äntligen! Det har inte funkat att skriva något inlägg idag, vet inte varför men nu verkar det ju funka. I natt har jag knappt sovit någonting och när jag väl fick en kort stunds sömn så drömde jag en massa. Väldigt konstiga drömmar, kommer knappt ihåg vad det var nu.. jag minns imorse men inte nu. Så är det alltid för mig, kommer ihåg på morgonen sen är det helt väck. Jaja, konstigt var det iaf.

Jag har tyvärr jätte bråttom nu!! Jag, pappa och mina syskon ska till min farfar som fyller 70 år idag, GRATTIS! :)
Ska kasta mig in i duschen och göra mig i ordning. Hoppas på go fika senare, vilket jag är 100% säker på att det kommer bli, haha. Som vanligt. =)
Kommer inte skriva något imorgon för jag har fullt upp och på fredag åker jag till pappsen i umeå och stannar tills på söndag. Kommer såklart uppdatera därifrån men dock inte på fredag, då ska jag och några grilla vid en sjö osv. Blir nog jätte mysigt! =)

Nu ska jag kila.
Ha en underbar helg!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0