More today than yesterday.

Hej igen allihopa.

Nu sitter jag här i soffan framför tvn och tittar på våra bästa år och Ellen, jag sappar emellan. Haha våra bästa år.. ja vad ska man säga? Dom allra flesta tycker det är jätte dåligt men jag tycket inte det, tvärtom! Jag har sett det i flera år och då går det ju bara inte sluta se.. haha. ;D Liiiite spännande är det ju faktiskt. Vet ni vad jag också har lyckats att göra? Gjort sönder en knapp på tangentbordet. Pilen som är neråt. Jätte bra Mickan..
Det hade fasnat något där under så det gick inte att trycka på knappen så då skulle jag ta loss hela knappen, vilket jag gjort förut och då gick det bra. Men den här gången, ja.. inte så bra. Det slutade med att jag nu sitter här med knappen som är i tre delar. Det ska nog gå att få ihop dom men jag förstår inte hur. Jag brukar vara teknisk men det här.. nej det förstår jag mig inte alls på.
Får hoppas att någon som är snäll kommer och fixar knappen åt mig, haha.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och fortsätta vila, är jätte trött.
Kramkram.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0