Lördag

Kom hem 3 i natt. Jag vet att jag skrev att jag skulle sova över där borta men jag kände att jag ville hem och sova i min egen säng. Så imorse vaknade jag av mig själv vid 11, ovanligt tidigt för att vara mig och för att jag kom hem 3. Var hur trött och sliten som helst så jag somnade om i soffan. Men en stund senare ringde Mats och frågade om jag ville komma till badhuset och bada. Vilket jag faktiskt var taggad på. Tog telefonen och slog en pling till Matilda som följde med. Badhuset här i Skellefteå har ju varit stängt.. ja jag vet inte hur länge? Typ 2 år om inte mer, pga att dom har byggt om. Inte lite heller, dom har gjort om ALLTING! Det var jätte fint! Jag och Mattan kom fram till att det var typ 6 pooler eller nåt sånt. Plus bastu osv. Det är ju SM i pingis här i helgen så vi passade på att kika lite på det innan vi for.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0