I will try.

Idag fick jag hem ett brev om lumpen och allt det där.
Funderar väldigt mycket på hur jag ska göra.
Det vore ju väldigt roligt samt en utmaning.
Men ändå så tvekar jag ju litegrann.
Behöver ju inte bestäma mig just nu,
så jag ska ta mer tid på mig att tänka över saken.
Någon av er läsare som har gjort lumpen som kan berätta lite?


Ikväll så ska jag vara barnvakt åt två små pojkar, 2 & 4 år gamla.
Älskar ju barn så det blir nog kul.
Fastän det kan bli mycket spring och bus.
Haha, ni får önska mig lycka till!!
Ska alleles strax bege mig ner till stan.
Kanske jag ska köpa den där klänningen på H&M.
Ni vet, den jag tänker ha på skolavslutningen.
Igår var jag helt säker på att det var just DEN jag ville ha,
men idag tvekar jag.
Ska gå och testa den en gång till så får vi se hur jag gör.
Vill ändå hitta en klänning snart så jag slipper tänka på det.
Då är en sak ur världen iaf. ;p



Bara för att jag är så generös så bjuder jag på denna bild på mig idag.

Nu ska jag fara. Ha en underbar kväll!
Puss.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0