ESC.

Ikväll är det ju ESC (Eurovision Song Contest), andra delfinalen ikväll. Den förra var ju i tisdags. Såg faktiskt den och jag måste säga att det finns verkligen udda bidrag. Men det är ju det som är lite charmigt också på samma gång. Ikväll är iaf Charlotte med så vi får se hur det går för henne, vi håller tummarna! :)

Ikväll ska jag packa eftersom jag åker till pappa imorgon. I Umeå ni vet. Det är nånting som heter kulturnatta där i helgen, och för er som inte vet vad det är så kan jag berätta på söndag hur det var osv för det är på lördag. Får se hur mycket jag kommer kunna uppdatera i helgen men som ni vet så har jag inte glömt bort att blogga, kommer bara inte ha så mycket tid.
Nej nu måste jag skynda mig iväg här, har bråttom.

Ha en super trevlig helg!

Kommentarer
♥ LIFE BY Marielle

detsamma du (:

2008-05-23 @ 20:49:07
URL: http://mariellem.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0