En hel helg..

har gått. Har inte skrivit något sen i onsdags så det var ju flera dagar sen nu! Har faktiskt inte riktigt haft tid att blogga sen så har jag väl varit lite lat också måste jag erkänna, haha. Har ju hänt super mycket sen i onsdags.. men jag har tagit en massa kort så jag tror jag låtar bilderna säga sitt, en bild säger ju mer än tusen ord, eller hur?

Grillningen i fredags med en massa goa människor.
     

I lördags så åkte jag och Ida lastbil med Rickard till Skellefteå och tillbaka till sävar sen igen. Dock så tog det en väldans tid i Skellefteå eftersom han och hans kompis skulle lasta av och på en massa saker på olika ställen. Men det var riktigt kul faktiskt (även fast jag och Ida somnade på hemvägen). ;D
     

Blev många turer på studsmattan i helgen! ;p
     


Kommentarer
♥ Liten

Hoppa stor studsmatta är ju bara så roligt! :D

2008-05-12 @ 16:52:45
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se
♥ Liten

Har du testat att efter att du hoppat på mattan ställa dig och hoppa på gräset? det är helt sjukt :)

2008-05-12 @ 17:02:28
URL: http://nedrusvedrus.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0