Dåligt avslut.

Jovisst som ni kan se på förra inlägget så hoppade jag mycket studsmatta i helgen. Men igår vid två tiden, strax före jag skulle ta bussen hem till Skellefteå så hoppade jag och min lillebror studsmatta på gården och jag klantade mig rejält. Skulle testa göra en framåt volt. Gjorde många sådana förra året och det brukar inte vara nåt problem men det här var första gången för i år som jag skulle göra det. Min brorsa sa just före "ta mycket fart så att du inte landar på nacken". Så vad gjorde jag? Tog mycket fart såklart, dock för mycket.. jag landade sittandes och med så mycket fart att överkroppen för snett åt höger sida. Skit svårt att förklara men ni kan ju iaf försöka tänka er. ;p La mig iaf direkt ner och jag tänkte att jag bara hade gjort illa mig litegrann men då jag skulle sätta mig upp så föll jag baklänges direkt. Hade så ont så jag kunde inte ens sitta. Efter typ 10 minuter hade jag iaf fått mig in i huset till sängen och låg där. Pappa kom hem och han sa att det säkert är en ordenlig sträckning. Hur som helst så missade jag ju bussen och fick ta en senare på kvällen. Bussresan hem tar ju 2 timmar så ni kan ju tänka er vilken plååååga det var att sitta där.. huvvaligen!! Inget jag skulle vilja göra om, knappast. Sov jätte lite i natt för jag hade så ont och imorse for jag på akuten för det var inge bättre. Dom skickade mig på vårdcentralen. Och såklart så kommer en snygging till doktor (!!) mumms, haha. ;D Ett riktigt charmtroll kan jag lova. Iaf så har jag sträckt mig rejält + att jag har en blödning + "en lårkaka fast inte på låret" som doktorn sa. Det är ingen hit nej.. gör ont som tuuusan!
Haha tänkte bara att ni ville veta? (A)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0