Dålig uppdatering..

jag vet! Men jag har haft väldigt fullt upp dom här dagarna så har inte haft tiden att sitta här och berätta om allt jag har gjort så. Nu när jag tänker efter kommer jag typ inte ens ihåg vad jag har gjort allt mest.. haha det är ju typiskt. Näe men förrgår, alltså torsdags så for vi ett gäng och grillade i Ursviken. Vi åkte moppe allihopa och det är väl ungefär 1,5 mil + kväll så det blev lite små kallt men hade såklart varit smart och klätt mig efter väder. Det var jätte mysigt där bora iaf! Vid elva tiden så blev det lite drygt och så, så då for jag, Matilda, Simon & Petter till Simon för att se film. Kommer inte ihåg vad filmen hette men den var väl lite.. ja vad ska man säga.. udda kanske. haha! Men den kunde varit sämre iaf. Var super trött då jag kom hem så somnade direkt.
Igår så var och Lina på gymmet, duktiga som vi är! Värt att nämnas.. ;p

Här är den enda bilden från valborg på Lina och Anna.
Hann ju bara ta en innan kameran dog.

 

Kommentarer
♥ Ida

Tråkigt att kameran dog! :(

Hoppas du hade en trevlig valborg iallafall, värd att minnas!

2008-05-03 @ 17:33:28
URL: http://fleoour.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0