Vinnare.

TJALALALALALALALA! Ungefär så glad är jag och lite till. Som många av er andra så såg även jag fotbollen såklart, den ville man ju inte missa. Tycker ändå att det var ovanligt många som såg den? Med tanke på att det inte är final eller så, jaja det är ju bara kul! =) Vad nervös jag var vissa stunder, satt som fastklistrad framför tvn ju. Grattis laget!!!

"Mållös i 1110 blågula minuter.
Sedan slog Zlatan Ibrahimovic till med ett av EM:s hittills snyggaste mål.
Petter Hansson följde upp med det fulaste när Sverige vann EM-premiären med 2-0."

Att det skulle ta så länge för Zlatan att göra mål hade jag aldrig trott i oktober -05, aldrig. Men måltorkan är över och jag är lättad. På tal om Hanssons mål så höll jag först andan och sedan började jag skratta. Haha jag vet att det låter märkligt men så var det. Målet var ju så himla knasigt att det är ett under att det ens gick in.. men med hans vilja och lite tur så gick det ju trots allt riktigt bra, kunde ju inte gått bättre med andra ord!



Vad passar bättre nu om inte den officiella EM låten?

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0