Vad dagen har att erbjuda.

Jag har sovit fram tills nu. Tänkte sova lite längre men det gick bara inte. Det gick bra på sjukhuset, jag lyckades somna i alla fall. Det enda jobbiga var väl att för att dom där "sladdarna" skulle fastna på huvudet var hon tvungen att gnugga bort döda hudceller och hon sa att det var som en peeling, men fy fasen vad ont det gjorde! Sved gjorde det också! Men ska väl inte klaga, har varit med om värre.

Vill ni veta en sak? Idag har vi faktiskt bal! Åh vad kul det ska bli, jag längtar jätte mycket! Det är alla vi nior som ska dit men jag vet inte om man kan kalla det bal för det är mer som en avslutnings middag. Självklart så ska jag ha en klänning, men har två att välja mellan så vet inte vilken jag ska ha ännu. Kanske lägger upp bilder på alternativen sen, vi ser.

Om ett tag så ska jag ner på stan för att köpa lite saker, hair spray, leggings & nail remover. Ett par vita leggings som jag kanske ska ha till klänningen ikväll annars är det över huvud taget bra att ha ett par. Det är något dom flesta borde ha.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0