Umeå.

Är nu hos pappa, kom hit vid 5 tiden. Det var åska & hagel i Skellefteå men då jag kom hit så var det strålande sol och bara nåt enstaka moln här och där. Satt ute och solade så jag tror minsann att jag blev lite brun, iaf brunare! Wihoo. Min brorsa hade bestämmt middag, kräm och korv mackor. Haha, alltså ja vad säger man? Det dög.
Har hunnit ta mig en tur på brorsans motorcykel också. Hur kul som helst! Men jag är väl inte den bästa föraren kan jag ju tillägga. Men jag var ändå bra.. haha! Kände mig rätt så tuff faktiskt.
Sen så blev det en tur till kiosken för att testa deras nya mjukglassar och dom var goda. Som vilken mjukglass som helst men med jätte mycket topping, lite för mycket nästan. Det blev broarna runt på hemvägen och myggen höll på att äta upp mig. Har hoppat studsmatta mest hela kvällen och det känns i mina vader kan jag lova er.

Vad har ni gjort idag?

Ska ta och se TV nu sen sova.
Sov så sött!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0