Torsdag.

Hej på er! :) 

Mår toppen idag, förutom att jag har ont i nacken sen igår. Det är karusellen.. den ska jag definitivt inte åka igen! Det regnar litegrann idag, inte hela tiden så det är lite ostadigt. Har varit och handlat mat idag, alltid lika kul! Ja jag tycker faktiskt det är roligt att handla mat. Säg vad ni vill men är det inte roligt att få köpa precis det man vill äta? Just det. Jag ska i alla fall inte på festivalen idag. Måste ner på stan och köpa lite saker och ett par skor, men jag antar att det kanske är som att vara på festivalen, haha. Eftersom festivalen är överallt mitt i stan. Ja, jag ska i alla fall ner på stan. Direkt efter stan ska jag sitta barnvakt, från kl halv 5 till 1 i natt.



Jag & Lina igår när vi åkte karusell! ;D

Det är nog bäst jag börjar gå till stan nu så jag slipper stressa (vilket jag alltid lyckas göra ändå).
Hoppas ni har bättre väder och får en fin dag!

Kommentarer
♥ pimmet

du upprepar ordet "idag" rätt ofta ;D

2008-06-27 @ 13:00:03

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0