Torsdag.

Asta är tillbaka och jag hade en super rolig kväll!

Som ni vet (om ni har läst förra inlägget) så försvann min älskade hund Asta igår afton och jag var ju jätte orolig. Vi var ute och sökte men inte ett spår så långt ögat kunde nå. Till slut så ringde mamma polisen och dom berättade att det var en tjej som hade hittat en vit hund och kört henne till polisstationen, det var Asta! Är verkligen glad att det finns så underbara människor som faktiskt för sådana där saker, tack tjejen vem du nu än är. =)

Kvällen igår var jätte jätte jätte trevlig! Hade hur roligt som helst. Det bjöds på god middag, kycklingfilé, potatis sallad samt vanlig sallad. Till efterätt var det kladdkaka och grädde, mumms! Kladdkaka är bland det bästa jag vet så det passade alldeles utmärkt! Under kvällens gång så hade vi lekar och varje klass sjöng karaoke. Det var sista kvällen vi alla nior var tillsammans, sista kvällen med gänget som man så fint brukar säga. Inser nu att jag faktiskt kommer att att sakna brännanskolan, eleverna och lärarna (dock inte alla lärare). Vi har kompledigt idag eftersom vi hade supén igår vilket känns skönt. Idag ska jag bara vila upp mig och sedan ner på stan och göra lite ärenden. Imorgon är det skolavslutning och jag nästan gruvar mig.. kan slå vad att det kommer att komma en tår eller två medans vi står där framme och sjunger. Kommer nog kännas tungt att säga hejdå till alla efteråt också.. huvva vill inte tänka på det nu, det är imorgon och inte idag.

         

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0