Tisdag.

Hej hopp alla glada!

Vaknade vid 11 tiden och har sen dess sutit ute och solat samt ätit frukost. Molnen började tyvärr komma för en liten stund sedan så det blev kyligt att sitta kvar så jag gick in istället. Det är ingen värme alls i luften idag, bara solen som värmer. Har inte så mycket planerat för idag förutom att jag ska på bio med Jimmie ikväll, eller ja kl 18. Vi ska se "Brudens Bäste Man". Hoppas på att den är bra, men det tror jag! Skulle ta bussen in till stan 16:15 men pappa ska till stan vid halv 3 så jag åker nog med honom. Då kan jag passa på att gå på stan före bion! Skulle behöva shoppa några saker men samtidigt känner jag att jag måste hålla i pengarna lite hårdare än vad jag vanligtvis gör.
Sitter och lyssnar på Sanna & Axel, skolavslutningen. Jag får aldrig nog av den låten.

Kollar på klockan och ser att den är snart kvart i ett så jag måste nog skynda mig att göra mig klar om jag ska hinna åka med pappa. Ha en bra dag, hej.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0