Sova är värdefullt.

Åh herreguuuuuuuu! Jag känner mig som en vandrande zombie eller nåt sånt. Mitt huvud sprängs snart av huvudvärk och jag kan knappt hålla mina ögon öppna en sekund till. Gäspar väl ca 10 gånger på en minut också. Låter kanske inte så jobbigt att "bara" vara vaken en natt men jag lovar er, det är jobbigt. Om jag sitter här blir jag rätt så trött och jag & mamma kikade ju på en film nyss och då blev jag minsann bara ännu tröttare! Höll verkligen på att somna stup i kvarten men så sitter min kära mamma där och håller mig vaken, tusan också. Så vad finns det annars jag kan göra förutom att sitta framför tv eller datorn? Mamma föreslog att vi ska ta en promenad.. men det känner jag väl inte så peppad på nu när klockan närmar sig tre.. ojojoj! Fast jag tror jag tar en promenad och sen hoppar in i duschen, då brukar man bli lite piggare, iaf oftast. :)
På tal om filmen så heter den Flood och handlar om England som blir översvämmat. Okej, jag såg typ första 5 minuterna sen höll jag på somna så har ju inte sett den en men det får nog bli i övermorgon så jag har tid och INTE är trött.
Känner dock att jag klagar mycket nu.. haha förlåt! Men ni andra ligger ju säkert och sover och drömmer härliga drömmar medans jag sitter här.. aja sånt är livet.

Nu ska jag bege mig ut på en promenad.
Sov vidare!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0