Söndag.

Hallå alla läsare!
Har varit jätte dålig på att uppdatera dom här senaste dagarna, jag vet. Men jag har mina skäl.. för vem vill sitta inne vid datorn när det är strålande sol och man har vänner att umgås med? Jag har inte haft tid helt enkelt. Men såhär kommer det nog att vara under sommaren tyvärr för jag har inte ett så jätte stort behov av att sitta vid datorn, speciellt inte på sommaren. Men ni förstår mig säkert! Hur som helst så kan jag väl dra en liten sammanfattning om vad jag har gjort som senaste dagarna.

Torsdag: 3orna tog studenten här i Skellefteå så det var klart man ville vara ute och se dom så jag & Lina for ut vid sju tiden. Köpte lite vindruvor och satte oss vid älven och hade jätte mysigt. Sigge kom förbi så vi var med honom också under kvällens gång, dom är så söta tillsammans! I bonnstan var det röjj, eller ja det var iaf sjukt mycket folk. Fast dom flesta som tog studenten var väl på krogen osv men jag är fortfarande för liten så jag höll mig på annat håll i stan. Kvällen var liiite långtråkig ibland men ändå rolig.

Fredag: Tänkte fara till pappa men då jag vaknade kände jag mig sjuk och gissa om jag blev sur eftersom jag nyss var sjuk, förkyld och allt. Var hes och hade ont i halsen samt hänging så jag tänkte "det blir ju kul den här helgen, ligga hemma och krya på mig". Segade på mest hela dagen och gjorde inget vettigt. Väntade tills aftonen kom för då var det grillning med släkten! Höll för övrigt på att hungra ihjäl för grillmästarna var ju inte så snabba. Jaja, jag fick i alla fall min goda mat till slut som tur var! Tog senare cykeln ner på stan för att hyra en film på hemmakväll, det blev dock 2 stycken. Flags Of Our Fathers och en till som jag inte kommer ihåg namnet på. Köpte även med mig lite godis. Såg Flags Of Our Fathers som jag trodde skulle vara jätte bra men jag tycker den nästan rent ut sagt var dålig. Forstod inte allt för mycket av den + att dom hoppade mellan massa olika tider hela tiden. Men kanske är det bara jag som inte förstod mig på den?

 

Lördag: Hade ställt klockan på 08.00 för jag tänkte att om jag känner min friskare så ska jag åka till pappa. Och gissa vad? Jo jag mådde bra! Hade väl bara nån en dags förkylning eller nåt i den stilen. Hur som helst gjorde jag mig klar och tog bussen som gick från bussationen kl 10.00. Trodde jag skulle vara trött för jag hade inte fått så mycket sömn men jag var faktiskt pigg otippat nog. Väl framme i Umeå kl 12 så skulle jag leta en klänning som jag ska ha på skolavslutningen, hade ju fortfarande inte hittat någon och det var bara 6 dagar kvar, lite små panik där. Hittade en nästan direkt! Och eftersom jag då inte hade mycket att göra (väntade på att Tobias skulle komma) så kikade jag på lite annat också. Det var super rea på skopunkten så fick med mig ett par skor därifrån. Blev även en tröja. Började efter det lessna lite på stan och Tobias hade fortfarande inte hört av sig. Då kl hade hunnit bli 3 så ringde han och sa att han vaknade nyss, men vet ni vad? Jag är inte förvånad.. den sömntutan kan ju sova i evigheter. Han kom i alla fall till stan sen och var med mig drygt en timme innan min buss gick hem till pappa. efter middagen var jag med Sabina & Tim, riktigt goa människor. Träffade också Ida då jag skulle hem så var med henne en liten stund. Tur var väl det för hon åker ju till turkiet på onsdag den lyckosten! Ta med mig, snälla.

   

Skor, Skopunkten 49:-
Klänning, Gina Tricot 299:-
T-shirt, Gina Tricot 99:-


Söndag (idag alltså): Det var en lugn morgon idag, eller ja relativt. Tog bussen in till stan strax efter 12 för att träffa Marcus som jag inte sett på super länge. Var jätte kul att se honom igen! Det blev ju drygt två timmar på stan så vi satt mest på kajen och pratade och tryckte i oss två mjukglassar var! Glassmonster. Det var väl som det enda jag har gjort idag förutom att jag tog bussen hem till Skellefteå sen.

   

Ojojoj, varför gör jag alltid såhär? Haha så typiskt mig.. "en liten sammanfattning" jo den var ju liten. Blev mycket mer än vad jag tänkte mig. Men då jag väl börjar skriva något så flyter det bara på av sig själv. Jamen hoppas ni orkade läsa iaf och att ni inte blev all för utråkade! =)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0