Plugg i massor.

Inte allt för mycket men tillräckligt för att jag ska bli less. Sitter fortfarande med bild arbetet och jag tycks aldrig bli klar men nu har jag bara litegrann kvar. Stör mig dessutom på min blåsa på hälen, inte roligt alls. Vi gick så otroligt mycket i lördagskväll så det blev en blåsa av skorna så nu kan jag inte ha några skor alls, måste ha mina intersport tofflor. Snyggt.. nej. ;p
Ikväll ska jag på bio och se Indiana Jones. Tror inte att det är min typ av genre när det gäller filmer men jag ska inte ha några fördomar, kan ju tycka den är bra. Lär ju i alla fall tjocka mig med läsk och godis/popcorn. =)

Förresten så har jag REDAN bestämmt vem jag ska gå på balen med, Jimmie. Haha nog för att det är länge kvar men alltid bra att planera, eller hur? Först hans bal om 2 år och sedan min bal om 3 år, perfekt. ;D (Nu blir han nog glad att jag nämner honom)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0