Mera skolavslutning.

Nu så är jag hemma från jobbet. Eller ja, jag kom väl hem för ungefär 2 timmar sen. Det blev väldigt varmt ute idag så jag var tvungen att duscha direkt då jag kom hem även fast jag redan har gjort det en gång tidigare idag. Men kände mig riktigt äcklig. ;p haha. Träffade även Lina en en liten stund på stan, hon skulle köpa en födelsedagspresent. Och ska jag vara ärlig smet jag in på godis affärn och köpte godis samt en Blue Keld med kiwi & Lime smak. Har inte smakat den förut så jag tänkte att jag måste ju prova. Den var helt okej, men persika är fortfarande min favorit!

Jag hittade två videosar sen skolavslutningen när jag klickade runt också.


Sanna & Axel - Gå inte förbi


Astrid - Summertime

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0