Måndag.

Måndag och en helt ny vecka. Måste bara börja med att berätta om hur trött jag var i morse.. kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte gick och la mig förrän klockan var två. Lyckat. Skulle stiga upp 6 eftersom jag skulle duscha osv, dock tar det inte lika lång tid nu efter att jag har klippt mig. Är fortfarande lite ovan med håret men oj så mycket skönare och fräschare det känns. Hur som helst, jag låg helt slagen och orkade verkligen inte stiga upp. Trodde aldrig att jag skulle ha orken att ta mig upp. Men då klockan var sju så var jag tvungen! Hade då legat där en timme, åhh vilken latis jag är. Duschade, klädde på mig, fönade håret, satte upp håret, åt frukost - allt på en halvtimme. Orkade inte sminka mig idag, hann inte heller. Tycker jag ändå var väldigt snabb, iaf för att vara mig. ;p

Måste bara tillägga att det är danskar på våran skola i veckan. Dom är väl 13-15 kanske, svårt att säga. Det är en annan klass som "har hand om dom". Alltså danskarna är här och dom bor då hos eleverna och sen åker eleverna från våran skola till dom i Danmark. Verkar faktiskt ganska kul, skulle gärna göra det. Problemet är väl bara danskan. Förstår INGENTING, absolut nada.. haha. Lite roligt att lyssna på dom idag, inte varje dag man har danskar på skolan ju. Jaja, dom stannar veckan ut så.

Nu sitter jag här på balkongen ute i den sköna värmen. Det är inte allt för mycket sol idag.. ganska mycket moln. Men det är verkligen varmt i luften kan jag lova! Sååå härligt. ;D Gottar mig med en godispåse nu också som jag köpte då jag och Maria var på Ica idag. Att jag inte kan låta bli!! Blir störd på mig själv. Måste bättre mig, men ja så säger man alltid. Köpte också Icas drickyoghurt Trädgårdsbär + Müsli, har ni smakat den

Ska sätta igång med bild arbetet nu, hörs sen.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0