Lördag.

Vaknade nyss och har väl fått tillräckligt med sömn. Kom hem fyra imorse och då var jag jätte trött så jag somnade direkt. Kvällen var i alla fall jätte lyckad! Hade ju mina ny skor som jag inte trodde jag skulle få skavsår av men gissa vad? Jo, jag fick det ganska direkt. Tur att jag hade med mig ett par ballerina skor! Det första vi gjorde var att kolla på EMD, inte liiiite snygga.. woow. Haha så dom var bra. Min dumma kamera som fortfarande inte funkar fick tyvärr inte följa men Lina har några kort som jag lägger in när jag kan. Åkte dock bara en karusell igår men det räckte nog för det var roligare att vara inne på området bland alla artister och sådär. Festivalen var slut kl två men jag kom inte hem förrän fyra imorse (som jag redan sagt) så tiden där emellan for vi väl bara runt litegrann. För att avsluta kvällen med ett ord: great.

Idag vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Kanske att jag ska på festivalen, men vet inte om jag vill betala in mig igen för det är ganska dyrt, typ 300 spänn. Men man ska aldrig säga aldrig, vi ser väl. Vet ni vad? Solen är hos oss idag! Det har regnat två veckor och äntligen tittar solen fram. Det var banne mig på tiden. Så idag kan man ju rent utav dra fram sommarkläderna, jippiiie. Ska nog ut och sola idag så jag får lite färg. Det värsta är ju bara att då jag tar bort mitt gips kommer jag att vara VIT där det har varit, inte snyggt alls. Men det kan jag nog leva med.. haha.

See you when I see you, bye.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0