I don't want to miss a thing.

Nu är jag hemma från stadsfesten, eller kom hem för typ en timme sen. Det var precis som vanligt. Som alla andra år. Mat, mat och mer mat. Mat överallt! Tält med vuxna som dricker öl och all annan skit. Stånd med gosaker och andra stånd som säljer saker, kläder osv. Och sist men inte minst.. karuseller! Jag och Lina väntade med att åka, det var det sista vi gjorde så vi lixsom "skulle ta det bästa sist". Först åkte vi den som heter breakdance och jag lovar, jag skrattade hela åkturen! Hahaha. Det var sjukt kul! Den kommer jag åka fler gånger under festivalens gång, helt klart.
Efter den åkte vi en annan men den vet jag inte vad den heter.. det stog typ inte. Den for iaf upp i luften och snurrade. Haha vid närmare eftertanke så gör ju nästan alla karuseller det? Åker uppåt och snurrar. Hur som helst var den iaf jätte äcklig! Jag började må illa (vilket jag aldrig gjort nån gång tidigare då jag åkt karusell, inte ens på liseberg eller nåt sånt) och det kändes nästan som jag ville spy, usch. Det värsta var att den tog ju nästan aldrig slut. Den höll på 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ja säkert 10 minuter! Tvekar på att jag åker den igen alltså..

Men vet ni vad jag kommit fram till? Att på lördag är det wheels i Umeå.. och jag undrar hur jag ska göra. Ska jag gå en till kväll på stadsfesten (ska dit på fredag också) eller ska jag åka till Umeå. Vet inte ens vad jag själv vill?

Ska väl se om det är något bra på TV nu och sen sova.
Godnatt!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0