Hemma!

Äntligen är jag hemma! Jaa jag säger äntligen för jag har faktiskt hunnit sakna lilla Skellefteå även fast jag inte har varit borta så länge. Fast jag var ju hos pappa i Umeå före det så har ju inte varit hemma på 2 veckor. Ärligt talat är jag inte hemma än, jag är faktiskt hos mormor. Eftersom jag inte har någon frukost hemma och sådär så är det lika bra att sova här. Så jag är inte hemma i lägenheten förrän imorgon, suck. Dom andra stannade ju kvar i Sälen så jag blir hemma själv i ca 3 veckor nu framöver. Skönt! Vill bara hem och packa upp min väska som är proppfull med kläder och en massa sånt. Hatar att ha allting nertryckt i en liten resväska för allt lyckas till slut bli till en röra utan dess like. Går inte skilja på vad som är vad. Hem och tvätta. För första gången i mitt liv längtar jag nog till att tvätta, konstigt nog.
Jaja, hemma från Sälen är jag. Vill ni höra min resa?

- Bil Sälen - Falun (ca 2 timmar)
- Tåg Falun - Gävle (avg 12:35, ank 13:37)
- Tåg Gävle - Sundsvall (avg 13:57, ank 15:54)
- Buss Sundsvall - Skellefteå (avg 16:04 ank 22:20)

Jävla resa.
Skulle varit bra mycket roligare om jag hade åkt med någon. Visst var det skönt att sitta där med musik och en bra bok att läsa men inte i längden. Tågen var rätt så nice men bussen är väl inte allt för rolig. 6 timmar i samma buss, samma säte, fy och fan. Umeå - Skellefteå gick bra (säkert eftersom jag åkt den sträckan mer gånger än vad jag kan räkna till).

Jag måste bara säga en sak innan jag går och lägger mig..
Jag har brutit handleden. BRUTIT. AV. EJ HELT. TRASIGT.
Fråga mig inte hur jag har lyckats, det berättar jag imorgon. Som ni kanske förstår är det jobbigt som tusan att skriva på datorn med en hand.. och då menar jag verkligen jobbigt!

Ska sova nu, behöver sömn efter den här dagen.
Ska upp vid 8 tiden imorgon så dax att krypa till sängs.
Godnatt!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0