Heja Sverige!

Jag och mamma ska snart ner på stan och hyra en (lär ju bli två) film på hemmakväll samt köpa godis. På en tisdag kanske ni frågar er själva nu? Ja, på en tisdag. Vi får ju inte sommarlov förrän på fredag så vi har ju skola imorgon. Ni hänger nog inte med alls nu.. haha vilket jag förstår.
Det är så att imorgon ska jag på sjukhuset och göra ett EEG och det är ett EEG där man ska sova så alltså innebär det att jag MÅSTE vara vaken hela natten! Kan ni tänka er... jag kommer ju aldrig klara det. Mamma ska vara vaken med mig för att se till att jag inte somnar, jätte kul.. noooot.
Ska se fotbollen som börjar 20.35 så då har jag nånting att göra några timmar iallafall, sen så blir det väl att sitta vid datorn och att se film. Jag vet inte annars vad det finns att göra en tisdagkväll så att man inte somnar? Kommer väl säkert skriva ett x antal inlägg här ikväll eftersom jag inte kommer ha mycket annat att göra. Låter som ett roligt liv va? Nej men det är ju bara för engångs grej så.

Tänkte senare ikväll lägga in lite fakta om vad ett sömn EEG är, bara för er som kanske är nyfikna.
Nej nu ska jag och mamma åka iväg, hörs sen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0