Bio.

Har nu kommit hem från bion, eller jaa.. jag kom ju inte hem nu utan ha varit hemma ett tag men ändå. Just när jag börjar gå mot stan så träffar jag Magnus! Riktigt roligt att ses för det var väl år och dagar sedan sist, iaf jätte länge sen. Han hade en påse med glass och fy vad jag blev avundsjuk. Skulle gärna vilja ha massor av glass just nu, skulle inte vara helt fel. Hur som helst så babblade vi på ett tag men var sen tvungen att springa ner till bion så jag inte skulle bli sen.
Det blev läsk & popcorn till filmen. På tal om filmen så var den faktiskt bra, bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Den var riktigt rolig ibland, sjuk humor som jag har.. haha pinsamt då man skrattar i hela bio salongen då ingen annan gör det men vad tusan jag bjuder på det. =)
På hemvägen vid nio tiden trodde jag det skulle vara kallt men det var jätte skönt, gick bara i t-shirt.



Haft en bra kväll?

Nu ska jag ta och lägga mig tror jag, håller på somna..
Sov så gott!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0