Bakning.

Gokväll!

Ikväll så har jag och mamma försökt oss på att baka muffins. Min mamma är inte en mamma som står hemma och bakar bullar precis så hon bakar väl en gång på 10 år. I alla fall så skulle hon baka muffins med hallon i och jag tänkte att jag skulle vara med och baka. Hm.. när jag väl kom in i köket tittade jag mest på för jag ville inte blanda mig i den smeten, haha! Jag försökte säga att hon skulle göra si och så men hon gjorde på sitt egna lilla sätt. Det slutade med några fina muffins och några blev som mos men dom blev goda!



Fick lite ont i magen, åt nog för mycket smet.
Men det är ju smeten som är höjdpunkten med bakningen?

Nu ska jag ta och sova för jag ska upp tidigt imorgon.
Sov så gott, sweet dreams. :) 

Kommentarer
♥ Pamela

älskar att baka, fin blogg :)

2008-06-16 @ 13:01:42
URL: http://pells.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0