When will i see you again.

Min laddare till mobilen är borta.
Okej, inte ett så stort problem men jag behöver min mobil! Jag har letat överallt, tom i tvättkorgen. Om den inte är i tvättkorgen så har jag ingen aning om vars den kan vara. Jag har nästan vänt upp och ner på mitt rum bokstavligt talat men utan resultat. Visst är det irriterande då man letar något och inte hittar det? Det kommer väl sluta med att den mitt i alltihop ligger framför näsan på mig. Får ta och leta mer innan jag lägger mig.

Ska leta lite om ett tag sen ska jag hopp i säng.
Wish me good luck.


Kommentarer
♥ Emma

men så grymt skumt för jag har inte fått nån sån där acceptera sak.. ;S

2008-07-16 @ 00:36:44
URL: http://ementlu.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0