Nighty night.

Jag nästan skäms då jag säger att jag har träningsvärk i magen! Efter bara två dagar och hur ska jag då må i mitten på augusti? Hemska tanke, vill inte ens tänka så långt. Haha men allvarligt, imorgon tar jag cykeln. Inte bara för att jag är lat utan för att det går bra mycket fortare än att gå. Då kan jag sova lite längre på morgonen också, lyllo mig.

Ikväll visar dom american pie på tv, kanal 4 tror jag att det var? Klockan 20.00 i alla fall! Och nu ser jag att den just har passerat 8 snåret. Bäst att jag skyndar mig!

Ha en underbar kväll.

Kommentarer
♥ sanna

svar: Nej haha . Finns nästan inga affärer alls men några stycken, går ju alltid att hitta något om man letar ;D. Fast skulle aldrig klara av att bo här jämt iallafall ! ;D

2008-07-30 @ 00:16:26
URL: http://sannalden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0